Известие

Collapse
No announcement yet.

Отново с Trentatre....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
    Тоя колега дето ника му е РеалСекс е пълен мармот, не го слушай какво ти приказва

    Дръж се примерно да не ти донеса подаръка на по 20сантиметрови парчета
    Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
      На Калояново трябва кой знае колко силна кола, а трябва седяща на пътя кола и добър карач. Най-бързата италианка засега дала най-добро време на Калояново е 1.6ТС със 130-ина коня.
      На нашия келеш му засякох 1.06 и още май пазя клипа, ама като скочиха останалите...
      Беше във третата или четвъртата обиколка. После му се скапаха гумите, а и една 75-ца доволно се въртеше пред него.
      Все пак, 33-ка със 130 и толкова коне е доста по-динамична, от 156 със 150 коня. Освен това за Крис беше май първото пускане. Накрая се оказа, че и мотора е изпърдял...
      Абе ще има да гледат останалите, като си наточим бегачките!
      Едит: Исках да подкрепя Боби, че на Калояново е по важно държането на пътя, а не конете. 33–ките ни имат огромно предимство.
      Last edited by mordohy; d.m.y г., 21:39. Основание: след 21.30 е и следователно Мордохай е употребил алкохол!
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #48
        Здравейте колеги ! И Наздраве! Вече 1 седмица не е спряло да вали и аз от страх да не ме хване някои вирус си налях едно уиски ...
        1.06 е доволно време за атмосверка под 2000 кубика.Просто бях любопитен,гледах едно клипче с червената 33-ка и ми стана интересно.Иначе Калояново не ми е мерило.Имам мерак да си я направя 33-ката да бяга повече на незатворен маршрут.Не че дупките и бабуните на Калояново не са еквивалент на някои рали участък,но все пак някакси повече ме привлича последователността от повече от 5 завоя.
        Сега за напредъка по колата малко-утре мисля да водя преговори за 16V-то,също така ще си търся и ламарина за пода-един въпрос пак имам към по опитните колеги-с каква дебелина да е ламарината за пода на колата?
        В неделя свалям 8V-то,а до тогава мисле да съм позакърпил пода.И при попътен вятър,другата седмица да зимам новоя двигал...Следват спирачките-май май са слабо място на 33-ките.И предишната и тази(която е с ABS) не спират като хората.Крис даваи съвет с какво да ги сменям.За генерацията - ще си нямеря 4-цевка,резонатор ще има задъжително,оттам назад един авер утре ще попита тук там и май ще е custum made,краино гърне имам една-две идеи от къде да си взема.Дано само не срещам много големи пречки и за пролетта ще остане боя с окачване...Абе да не си равя много планове сега,просто ако може някои да даде съвет за пода -каква ламарина да си взема ще бъда много благодарен.
        Още веднъж-Наздраве!
        Alfa Romeo 156SW 1.9JTD,Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp-ex,Alfa Romeo 33 1.3L IE-ex,

        Comment


        • #49
          Хубаво, ще я изкърпиш, ще сложиш 16V, а окачване какво?
          Със спирачките седят много деликатно нещата. Отдавна ги проучвам и познай - ГРЕДА. Аз лично виждам спиращата 33-ка така: 4-бутални апарати с радиален захват и преходни планки. 700-100лв. си отиват като сложиш хубави дискове и накладки в сметката (това само за отпред)
          Под картера какъв щит ще има? Къде ще е хванат? На каква височина ще е от земята? Щото за рали кола това е важно. Ролбар ще има ли? Щото купето на 33 се гъне като кренвирш. Според мен 33-ката много трудно може да стане рали автомобил, а за да стане аз съм правил груби калкулации и няма да стигнат 20 000лв. за начало.

          Моят съвет е стегни колата такава каквато е, покарай я и след това постепенно започни с подобренията в правилна последователност. Ако директно започнеш подготовка на рали кола трябва да имаш вного пари и естествено ясна концепция. Иначе отеваш в дерето и всичко отива на вятъра.
          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

          Comment


          • #50
            Оооо Рали кола...Това са само мераци,сега искам просто да стане кола и ако може малко по бърза да стане още по добре .Иначе просто казвах в какво ми е страста...А за спиращата 33-ка май си прав.Колкото и да го мисля и аз до варянта с 4 бутални апарати стигам...Иначе за сега на пръв план-кърпене и нов двигал.После ще го мисля натъка....Таааа по въпроса -Днес ще ида да вида за ламарина на за пода-но каква да взема,даите едно съветче?
            Мерси предварително!
            Поздрави!
            Alfa Romeo 156SW 1.9JTD,Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp-ex,Alfa Romeo 33 1.3L IE-ex,

            Comment


            • #51
              Боби е прав, освен парите ти трябва и ясна концепция ... на този етап мега и олекотен маховик не са ти належащи Направи я да спира, да седи добре на пътя и тогава мисли за мощност .. поне аз така смятам да направя

              а времето ми е 1:08.02 ... доста слабо, но с неподготвена кола и шофьор толкова
              33 16v/MR2 SW20/S3 8L

              Comment


              • #52
                Е концепцията е ясна-първо колата,после бегачката.Знам че за да е добра бегачка трябва като за начало да е и добра кола.Всичко ще става с много време и труд и знам,че хич няма да е лесно но съм сигурен,че ще си заслужава.А докъто 33-ката стане рали кола има мнооого ама мнооого време да мине. Така разбрах каква ламарина да си взема,утре отивам и се почна кърпежа.Чакам да додат да отнасят 8V-то и така.Утре ще има и снимки по свалянето на двигала...
                Alfa Romeo 156SW 1.9JTD,Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp-ex,Alfa Romeo 33 1.3L IE-ex,

                Comment


                • #53
                  Ако ще правиш цели детайли по пода и ще режеш до здраво си вземи 1 мм. Ако само ще кърпите дупките-0.8 мм. По-дебела за парчета няма смисъл,защото ще се скъса до заварките или по-точно ще изгние.
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #54
                    Малко да си опресня темичката...Мотора е долу,чакам да доиде човека да го вземе.Тази седмица все до късно бях на бачкане и нямаше време много за колата.Кърпене ще има,от вторник почва,утре ще ходя да взема ламарина 1мм и се почнахме.Чакам за едно 16V имало от перманент блъснат тука в Пловдив,ако не стане май ще се ходи до Поморие...Ще си търся сигурно и поне едно корито за шофиорската страна поне да има пък по нататъка ще видим...
                    Сега за спирачките,изпаднаха ми едни от Audi RS4,четири бутално брембо,ама то се побира само в 18-ска джанта , сега ще търся други от нещо дето може да спира и ще видим как ще става конверсията...Общо взето е това филма за сега,едно Наздраве ви казвам и отивам да си довърша биричката...
                    Поздрави!
                    Alfa Romeo 156SW 1.9JTD,Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp-ex,Alfa Romeo 33 1.3L IE-ex,

                    Comment


                    • #55
                      33ка със спирачки от рс4 ще е неуправляема при спиране
                      33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от Wiliams Покажи съобщение
                        Сега за спирачките
                        Я разгледай тук дали ще си харесаш нещо:

                        http://www.rallydesign.co.uk/index.php?cPath=562_588

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от MrX Покажи съобщение
                          Я разгледай тук дали ще си харесаш нещо:

                          http://www.rallydesign.co.uk/index.php?cPath=562_588
                          Всичко !!!
                          Да и аз така разбрах,че просто спирачките на рс-ката са много агресивни за 33-ка.Просто ми изпаднаха на добра цена,но няма да ги взимам.... Я да се поровя аз малко из този хубав саит http://www.rallydesign.co.uk/index.php?cPath=562_588 ...
                          Alfa Romeo 156SW 1.9JTD,Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp-ex,Alfa Romeo 33 1.3L IE-ex,

                          Comment


                          • #58
                            Абе някой замислял ли се е за предни апарати от Москвич 412. Спират много брутално, стига да са наред
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #59
                              Ммм да....И са евтинки,само да могат да се пригодят...Е ама аз си харесах едни вече,доста брутални ще са,все пак са 4 бутални...ще видим тя да тръгне колата,пък ще я научим и да спира...
                              Alfa Romeo 156SW 1.9JTD,Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp-ex,Alfa Romeo 33 1.3L IE-ex,

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                                Абе някой замислял ли се е за предни апарати от Москвич 412. Спират много брутално, стига да са наред
                                вече без Алфа,но да видим до кога!

                                Comment

                                Working...
                                X